Irainak, mehatxuak, erasoak... STOP

labmetrobilbao 1456150638937 LAB Metro Bilbao | 2008-02-06 00:00

Azken bolada honetan gure lankideak bi eraso jaso dituzte Metro Bilbao instalazioetan, orain dela aste bat Zazpi Kaleetan eta pasa den asteburuan Areetan. Guzti hori salatzeko, Enpresa Batzordetik elkarretaratze batera deitzen dute hurrengo astelehenarako, otsailak 11, gozieko 10,30etan Areetako geltokian. PARTE HARTU!

Hona hemen Enpresa Batzordearen deialdiaren testua:

Metro Bilbaoko Enpresa Batzordea azkeneko erasoen aurka.
Enpresa Batzordetik Metro Bilbaoko langileek azkeneko egunetan Zazpi kaleetako eta Areetako geltokietan jasan dituzten erasoak salatu nahi ditugu.
Nahiz eta langileok Metro Bilbaori eta hiritarrei laguntza deia egin ugari egin, eraso hauek jarraitu egiten dute.
Gure eskariekin aurrera egiten dugu, segurtasun gehiago eta kontzentziazio gehiago.
Enpresa Batzordetik Metro Bilbaoko langile guztioi dei egiten dizuegu mobilizazio hauetara etor zaitezten.
Datorren astelehenean otsailak 11, goizeko hamar t´erdietan Areetako geltokian kontzentrazioa egingo dugu, komunikabideei egoera jakinaraziz gain.  

Insultos, amenazas, agresiones... STOP

Recientemente dos compañeros de Metro Bilbao han sido agredidos mientras realizaban su trabajo, concretamente hace ahora una semana en Casco Viejo y este mismo fin de semana en Areeta. Para denunciar estas agresiones, el Comité de Empresa hace un llamamiento a concentrarse, el próximo lunes, 11 de febrero, a las 10.30 horas en la estación de Areeta. ¡PARTICIPA!

Adjuntamos la convocatoria del Comité de Empresa:

El Comité de Empresa ante las últimas agresiones.
Desde el Comité de Empresa queremos denunciar las últimas agresiones sufridas por el personal de Metro Bilbao en las estaciones de Casco Viejo Y Areeta.
A pesar de los diferentes llamamientos que se han realizado por parte de los trabajadores, a Metro Bilbao y a la ciudadanía, se siguen produciendo estas agresiones.
Nos reiteramos en nuestras demandas, más seguridad y más concienciación.
Hacemos un llamamiento a todo el personal de Metro Bilbao para que apoye las movilizaciones convocadas por el Comité de Empresa.
 El próximo lunes día 11 realizaremos una concentración en la estación de Areeta a las 10:30 de la mañana además de hacer saber esta situación a los medios de comunicación.


Utzi iruzkina: